2012 m. gegužės 4 d., penktadienis

8 įrašas. Home, sweet home

Sekmadienis

Šį rytą mane pažadino ošianti jūra. Myliu Klaipėdą, nes tik čia galiu atsipalaiduoti po to kas vyksta aplinkui. Tiesa vos pramerkus akis man be galo skaudėjo galvą, truputį negera, bet ko norėt, pirmą kartą gyvenime mane kažkas nugirdė. Ir tai buvo ne kas kitas, o Miglė. Keista ji man. Jei ji mano, kad tai atsipalaidavimas, tai jau geriau būsiu pavargusi, nes kitą dieną po alkoholio bent jau man tai negera.. Na gal dėl to, kad aš nepratusi.. Bet turbūt jau teks priprasti.. Šalia manęs vis dar miegojo Miglė kuri buvo kaip kokį mylimą žaislą apsikabinusi pagalvę. Žinoma, dabar man reikės laukti pusvalandį (jei ne daugiau) kol ji išsimiegos. 

Nepaisant to į rankas iš po lovos išsitraukiau telefoną - nenuostabu, kad laikrodis rodė jau vienuoliktą valandą. Man liūdniausia, kad greit pradės tiksėti paskutinės valandos Klaipėdoje. Ir man jau po truputį viduje gimsta nerimas dėl rytojaus - ką jie norės man pasakyt? Kas bus? Iš vis kas viso to.. Priežastis?
- Miegi?- pasigirdo taip pat užkimęs Miglės balsas.
- Jau seniai nebe,- šyptelėjau.
- Oo,- su rankomis ėmė šildyt sau gerklę,- skauda gerklę.
- Man irgi..
- Bet verta.
- Verta kas?- nusijuokiau.
- Verta buvo vakar šokti į vandenį. Ką ne?
- Ne šokti, o bėgti,- pataisiau ją.- bet buvo verta. Man patiko.
Ji nusijuokė.
- Kas?
- Tu atrodai kaip..- juokėsi vis labiau,-kaip burundukas.
Ir iš tiesų - ji man padavė veidrodį ir kai į jį pasižiūrėjau.. Pasijaučiau kaip burundukas. Susivėlus, truputį su patinusiu veidu, bet šiaip viskas gerai. Pakankamai normaliai kaip po to, kas vyko vakar.
- Tai ką šiandien veiksim?- pasidomėjo.
- Bent jau aš tai turėsiu atsisveikinti su Klaipėda..
- Ta prasme, kol būsi čia.
- Nueikim į miestą.
- Ko ten..?- kiek nepatenkintai ištarė.
- Seniai buvau juk..
- Net vakar,- nusikvatojo.
- Ai jo,- nusijuokiau ir aš,- neprisimenu kas buvo vakar.
- Na vakar aš nepyk.. Tave nugirdžiau.
- Ai taip, šitą tai pamenu. Gal gali pasakyt kodėl?
- Pati nežinau.. Atleisk. Tiesiog bent jau taip, tai aš atsipalaiduoju ir galiu nuveikti ką nors linksmesnio negu būti be nuotaikos.
Susimąsčiau. Gal ji ir teisi. Be to manau, kad tas alkoholis nėra jau toks bjaurus dalykas.. Kartais jis visai nieko. Na, bent jau man tai vakar buvo visai nieko.. Ir vaikinas kurį vos ne vos prisimenu irgi visai nieko.
- Tai ką šiandien veiksim?- pertraukė mano mintis Miglė.
- Nežinau..
- Nagi, galvok! Laiko juk nėra labai jau daug.
- Sugalvojau!
- Na, klok.- šyptelėjo.
- Eisim apsipirkti.
Ji šyptelėjo ir staigiai pašoko iš lovos, o aš greitai nušlepsėjau iki vonios. Ten išsimaudžiau, išsiploviau galvą, kadangi po vakar jūros - ji buvo apgailėtina.. Ir baisi. Todėl labai greitai ją išsiplovus apsirengiau švarius drabužius, o kadangi lauke vėsoka nors ir šviečia saulė - apsirengiau truputį šilčiau. Ji žinoma taipogi susiruošė pakankamai greitai ir pasisodino mane ant kėdės.
- Tu taip niekur neeisi.
- Aš kitaip irgi neeisiu.
- Tu Klaipėdoje, todėl tylėk. Lauke nešalta.- mąstė ji.- todėl rengsiesi taip,kaip aš tau liepsiu. Sutarėm?- mirktelėjo.
Aš žinoma sutikau, nes su ja ginčytis nėra prasmės, kaip ir visada. Kaip ir visada arba aš nusileidžiu arba vistiek nusileidžiu.. Mano viršaus niekada nebūna. Į rankas pasiėmusi šukas, ji man peršukavo plaukus ant kito šono, pailgino blakstienas.. Pirmą kartą mano gyvenime ant manęs panaudojo pudrą ir pasijaučiau kaip nežinia kas.. Nemėgstu makiažo, todėl galbūt būtent dėl to beveik jo nenaudoju. Iš spintos ištraukė platformas ir aptemptus džinsus, prie jų marškinėlius kurie išryškina moteriškas linijas.
- Nori pasakyti visą šitą man rengtis?
- Taip ir dabar pat.- padavė ji man rūbus.
Persirengiau kaip ji ir liepė. Galbūt vienas dalykas yra kvailas tas, kad jai teko peršukuoti man plaukus iš naujo, nes aš nemoku "tvarkingai" apsirengti. Ir pagaliau pažvelgiau į save veidrodyje - atrodžiau visiškai kitaip negu įprastai. Tiek apranga, tiek makiažas, tiek mano ūgis kuris galbūt čia net ne prie ko.
- Na va, dabar atrodai kur kas geriau..- nužiūrėjo mane,- tai kur ten sakei eisim?
- Apsipirkinėti manau..
Ji pagriebė mane už rankos ir išsivedė į miestą. Pasirodo rimtai nėra jau čia taip šalta kaip atrodė būnant namuose. Su ja nekalbėti neįmanoma - kalbėjom visą kelią apie viską kol galiausiai tas gerklės skausmas beveik išgaravo. Pagaliau pasiekėme "Akropolį". Vilniuje jame dar neteko būti, kadangi nelabai turiu su kuo eiti, tad bent čia nueisiu į jį kartu su Migle. Apsipirkti.. Nusipirkti ką nors naujo ir nematyto.

Miglė mane tampėsi iš vienos parduotuvės į kitą ir rodė įvairias sukneles, batus, rankines, aksesuarus, palaidines ir įsigijo po kelis daiktus vos ne iš kiekvienos parduotuvės. O aš taip sau nieko tinkamo ir neradau.
- Nori tave apipirksiu?
- Aš neturiu tiek pinigų pasiėmusi, kiek tu..
- Čia tau dovana nuo manęs. Bus.
- Kokia proga?
- Artėjančio gimtadienio.
- Juk jis dar tik po mėnesio, durne!- nusijuokiau.
- Koks skirtumas.. Noriu, kad tu būtum visada tokia kokia esi kartu su manimi dabar, aišku kalbant apie išvaizdą..
- Bet aš neem..
- Išmoksi. Nagi, eime,- padrąsino ji mane.
Štai ir įėjome į išvaizdžią parduotuvę kurios vitrinose buvo galima pamatyt tūkstančius nuostabių batų, o ne vitrinose - kabančių drabužių. Ji pradėjo man siūlyti visokius drabužius į kuriuos turbūt niekada gyvenime nebūčiau atkreipusi dėmesio. Bet pasirodo tie drabužiai ant manęs atrodo visai neblogai - raudoni džinsai ir palaidinė su dryžiukais.. Kažką primena. Bet visgi neatsispyriau ir nusipirkau.. Dar Miglė mane privertė nusipirkti velniškai gražius batus ir suknelę - ir visus pinigus kuriuos davė mama (aišku, dar su Miglės pridėtais) išleidau. Na dar nusipirkau papuošalų.. Pirkiniai galbūt jei atvirai - man patinka, nes pagaliau atrodysiu kiek kitaip negu visada.
- Ei, kai ką pamiršom,- sustojo žmonių minioje Miglė.
- Ką?
- Eime,- vėl pasiėmė mane už rankos ir nusivedė į makiažo parduotuvę.
Ji pririnko tiek makiažo kiek turbūt dešimčiai metų užtektų.. Ir nupirko bei oficialiai įteikė man.
- Čia tau,- laikydama maišelį pasakė.
-Tu.. TU juokauji?- netekusi amo paklausiau.
- Visiškai ne. Nagi imk ir įsidėk, nepamesk ir būk gražesnė nei esi,- geranoriškai šyptelėjo.
- Niekada nebuvau graži ir niekada tokia nebūsiu, juolab makiažo dėka.
- Nenusišnekėk.- piktai pažvelgė.
- Nenusišneku.
- Ai vistiek nieko tu nesupranti apie tą grožį,- numojo ranka,- gal eime suvalgyti ledų?
- Žinoma,- linktelėjau ir pažvelgiau į laikrodį kuris negailestingai išmušė penkioliktą valandą.
Aš su pirkiniais atsisėdau ant suoliuko, o ji nupirko dvi porcijas ledų su dviem burbulais. Mano mėgstamiausi tai vaniliniai ir braškiniai, todėl dviejų skonių ledai šį kart buvo visai nieko.
- Tai ką ten vakar sakei pasakysi?
- Aš? Sakiau?- vos nepaspringo.
- Taip, nu..
- Ai turbūt apie vaikinus..
- Nežinau, tu man net nepasakei apie ką.
- Žodžiu, jei gyventum Klaipėdoj būtų fainai vaikinus kabint,- neaiškiai kalbėjo ji.
- Tai kabink su kitom draugėm..- kažką lyg nutylėjau.
Ji pakeitė temą, kadangi pamatė, jog tai tiesą sakant manęs tikrai nesudomino. Taip praslinko valanda bekalbant ir dairantis į praeivius, kurių dauguma buvo vaikinai ir dar tokie lediniai.. Ir praėjo dar du lediniai vaikinai.. Jie prisėdo ant už mūsų esančio suoliuko ir pradėjo apie kažką šnekėtis.
- Jie gražūs,- truputį drebėdama ištariau.
- Nagi, Gerda, puikiai atrodai.. Galim pabandyt.. Užkalbint.
- O kartais ne atvirkščiai turėtų būt?
- Koks skirtumas..
- Sveikos,- šyptelėjo vienas vaikinukas atsisukęs.
Mes susižvalgėme su Migle.
- Labas,- šyptelėjau.
Ir taip užsimezgė pokalbis kol galiausiai jie prisėdo šalia mūsų ir apsikeitėm numeriais.. Keista, kad taip greitai užsikabinau ant nepažįstamų vaikinukų, tačiau sužinojau tai, kad jie jau baigę mokyklą ir dažnai lankosi bet kuriuose Lietuvos miestuose, todėl manau, kad dar kartą su jais susitikti man tikrai nebūtų problema. Tad manau, kad savo gyvenime su jais susitiksiu bet kada.. Nes man jie jau patinka.
- Tai mes gal jau eisim,- pažvelgiau į laikrodį.
- Kur bėgsit?
- Namo.. Aš šiandien išvykstu atgal į Vilnių.
- Tai tu ne vietinė?- nustebo tamsiaplaukis kurio vardas yra Darius.
- Na ne.. Kažkada buvau. Vietinė, bet persikrausčiau į Vilnių.
- Na aišku..
- Tai mes bėgsim, jei ką skambinkit, rašykit, numerius turit.- šyptelėjom ir pakilom nuo suoliuko.
- Gerai, čiau,- šyptelėjo Darius,- ei panos?
- Ką?
- Gal atsisveikinimo bučkį?
Mes susižvalgėm.
- Kodėl gi ne,- linksmai ištarė Miglė ir pakštelėjo abiems vaikinukams į skruostą.
Pastebėjau, kad Miglė nebijo išbandymų ir jau pastebėjau, kad tas mažesnis vardu Laurynas jai jau pradėjo patikti arba bent jau sudomino..
- O tu, Gerda?- paklausė Darius.
"Nagi" raginančiu žvilgsniu lyg bandė pasakyti Miglė. Išdrįsau. Pakštelėjau jiems į skruostą nors tiesą sakant pasijaučiau kaip...Kaip ne aš. Klaipėdoje pasidariau truputį kitokia - daug drąsesnė, pavartojau alkoholio ir mane "prišpaklino" geriausia draugė. Visai neblogai. Ir tu pasakyk, kad žmonės nesikeičia.

 Mes greitai atsisveikinusios išlėkėm iš akropolio, grįžom namo ir jau buvo septinta vakaro. Susidėjau daiktus, su ja pasišnekėjom apie sekantį susitikimą ir ji pasakė, kad galbūt atvažiuos į Vilnių pas mane! Šio dalyko aš tikrai labai norėčiau, nes ji mano naujuose namuose dar nebuvo. Ir šiaip ją supažindinti su Lietuvos sostine būtų visai nieko, juolab kai ji Vilniuje beveik nesilanko.

Štai ir tėtis. Devintą valandą jau laukė prie jos namų ir atėjo metas atsisveikinti. Atsisveikinti su Migle, prie kurios jau spėjau prisirišti per dvi nepilnas dienas kaip ir senais laikais. Žinoma atsisveikinau su ja ir su jos šeima. Įsėdau į mašiną ir nubraukiau vieną ašarą, kadangi gaila ir vėl iš čia išvykti. Pamojavau ir staigiai išvykau. Šalia - gulėjo Mildutė, kuri atrodė visa pavargusi.
- Pagražėjai, ar man čia tik taip atrodo?- pro veidrodėlį pažvelgė į mane tėtis.
- Pudra..
- Pudra? Nuo kada tokią naudoji?
- Miglė..
- Aišku aišku.. O ką gero nusipirkai?- pradėjo domėtis tėtis.
- Kelnes, palaidinę, batus, rankinę, aksesuarus, makiažo ir dar vieną palaidinę..
- Kiek išleidai?
- Amm..- truputį nutilau,- visus pinigus,- jau tikėjausi tėčio moralo.
- Na nieko, vieną kartą į mėnesį galima, juolab kai čia tavo įvaizdžiui. Be to nuo kada naudot makiažą pradėjai?
- Čia Miglė.. Sakė priimti kaip dovaną nuo jos. Na aišku aš nepriimti negalėjau..
- Tikiuosi viso šito šūdo nekrausi sau ant veido,- piktokai išrėžė.
- Aišku, kad ne..
- Žiūrėk tu man,- nusikvatojo.
Linktelėjau ir parašiau žinutę Miglei, bet ji pareiškė, kad eina miegot nes rytoj jai reikės į mokyklą.. Man irgi žinoma,o dar nuvažiavom tik pusę kelio.. Jau dvidešimt antra valanda. Tėtis namo važiuoja kaip visada greitai, bet šį kartą man laikas važiuojant namo eina greitai, bet kelio ilgis - atrodo, kad kaip tik ilgėja.
- Tai ką veikėt?- bandė padaryti ką nors, kad aš neužmigčiau.
- Ai vaikščiojom, kalbėjomės, maudėmės..
- Maudėtės? Jūs ką nesveikos?
- Na mes trumpam..
- Ir kaip vanduo?
- Neblogas, vėsokas toks,- nusijuokiau.
Taip visą kelią ir važiavome.. Tėtis pasakojo, kad vakar su mama nuėjo į restoraną, pajautė laisvę, kai namuose nebuvo vaikų, taip pat žiūrėjo filmą kino teatre ir kaip jie linksmai praleido vakarą kartu.. Tėtis leido man suprasti, kad mes jiems vos ne rakštis H-HM. Žodžiu po poros valandų grįžom namo. Mama jau miegojo, o tėtis įnešė Mildutę namo ant rankų, kadangi jos prižadinti nepavyko. Aš susikroviau pamokas, ir griuvau į lovą žinoma dar prieš tai nusiplovusi nuo veido makiažą. Nebuvo jo tiek jau ir daug.. Nieko nežinau, rytoj eisiu tik į antrą pamoką, nes šeštą ryto tikrai neatsikelsiu..

Metas miegoti.
Vos per kelias sekundes jau smigau.. Vadinasi buvau pavargusi.
Bet buvo gera.

Tumblr_m3ecbq6abo1rv9ciio1_500_large

* įrašas trumpesnis, nes manau, kad ilgų daug kas neskaito.

46 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Puiku , labai patiko. O ilgusi įrašys manau visi kaip tik mėgsta skaityt. Nes tavo įrašas labai įdomus ir norisi skaityt daugiau ir daugiau...:)
Šaunuolė ;]

Anonimiškas rašė...

Na pagaliau sulaukėm naujo įrašo. ;))
Labai patiko, o dėl to, kad ilgų įrašų daug kas neskaito, tai tu KLYSTI. Tavo įrašai labai įdomūs, todėl lengvai ir greitai perskaitomi. ;)
Tačiau, manau kol sulauksim kito įrašo prabėgs dar savaitė su trupučiu.. ;((

Anonimiškas rašė...

Manau visi noretu kad irasai butu ilgesni :) nes idomu skaityti :) Labai patiko irasas lauksiu kito :)
Saunuole .:))

Migle rašė...

Sveika, laukiau sio iraso kaip ir kiti 8 dienas, bet butent sis irasas man nepatiko.. Nebuvo nieko idomaus... Ir dar tiek laiko laukiau... O siaip tavo istorija man labai patinka. Tykekimes, kad sekantis irasas bus kur kas geresnis! :)

Anonimiškas rašė...

Tikriausiai kalbėjai , Monika apie Louis apie tas kelnes ir drižuotą maikutę ane ? :D Jeigu nekalbant apie tai tai man labai patiko tavo įrašas ir laukiu aišku sekančios dalies. :)

Anonimiškas rašė...

Patiko labai ;)) o siaip ilgesni irasa man labiau patinktu skaityti :) Laukiu kito iraso.

Monika rašė...

Anonimiškas- teeeip! :D būtent apie jį :D

Gabyx2 (www.skaitomknygas.blogspot.com) rašė...

Visai patiko :)
Tik aš irgi manau, kad ilgesnius kaip tik įdomiau skaityt, nei trumpus :)

Anonimiškas rašė...

Dalis puiki!... Aisku irasas trumpas bet vistiek gerai.... Laukiu kito iraso....;)

Ugnė rašė...

Patiko ir man šita dalis istorijos :)) Šaunuolė autorė ir lauksiu sekančio įrašo :)))

Anonimiškas rašė...

Labai puikus irasas. Greiciau tesinio! :)

Anonimiškas rašė...

Na perskaičius kitus koment. neturiu daugiau ko ir pridurti, įrašas nebuvo labai įdomus, bet vistiek neblogas. O ilgesnius įrašus bent jau aš mėgstu labiau. Tad neužtesk sekančio įrašo ir taip sakant rašyk!! Ж)*

Deimantė rašė...

,,Raudoni džinsai ir palaidinė su dryžiukais... Kažką primena" Louis! ;D

Deimantė rašė...

P.S. Neskubinu, bet kito įrašo laukiu nekantraudama :)

A. :) rašė...

Priešingai nei kitiems man šis įrašas tobulai patiko :)))
Šaunuu! Taip ir toliau... :)
Gaila man Gerdos kuriai tokios mintys sukas ;// :D
Taigi ir toliau tikiuosi tokių nuostabių įrašų ;*

Anonimiškas rašė...

fainas irasas, laukiu kito.:)

lauros drauge goda rašė...

manau ilgesnius bus idomiau skaityt, bet sis irasas buvo pats prasciausias pagal visus apskaiciavimus net per tiek dienu toki irasa parasytu net antrokas, nusivyliau :(

laura rašė...

pritariu trupuciuka godai ir nepritariu trupucuka godai, nes mna atrodo, kad parasytu nt ir [pirmokas !!!!

Simas 14m. rašė...

Labai nsiviliau, pritariu toms panelems virs manes dviems :p

homas rašė...

Sveika, pagalaiu, na dabar apie irasa:
Labai liudna kad jjis trumpas ir kai du kart du,
Trupuciuka linksma, kad galimas irasas pus ilgesis ir manau bus idomesnis.:Ą

lauros drauge dovile rašė...

Sveika, noriu pasakyti, kad irasas per trumpas, man atrodo, kad tu ji parasei per diena,, o sakai kad visas astuonias dienas!
matasi kad issiduodi, tame p.S. taigi nusivylima man valdo uo tawo istor. deje apmaudu :(

Tiesiog Greta. rašė...

Tu tu tu tu DURNA? DAUG KAS NESKAITO? A TU BEPROTĖ? KAIP TIK ĮDOMIAU. Laukiu naujos, ILGESNĖS dalies. Labai patiko :>

Monika rašė...

Galiu pasakyt tik tiek, kad kai kurie iš jūsų kai jau nusišneka, tai jau nusišneka..

Ieva rašė...

Labai idomus irasas, tik galetu but ilgesnis.. Nekantraudama laukiu kito! ;*

Laurinta rašė...

Sveika, man tavo istoriją labai labai patinka, gal galėčiau ją patalpinti draugės facebook puslapyje ? :)) Štai ir jis:http://www.facebook.com/profile.php?id=100003805213738&sk=wall
Jis sukurtas tik vakar todėl nariu neperdaugiausiai, tačiau manau mums neblogai sekasi ir kai surinksime daugiau narių įdėtume tavo istoriją (aišku jai sutiksi)
:))

Monika rašė...

Gali :)

Saida rašė...

Greičiau būtų naujas įrašas..Beto puiki istorija, užaugus rašytoja tapt galėtum ;) Taip ir toliau ;))

Tiesiog Greta. rašė...

Ką nusišneka? Labai lengvai skaitosi tavo įrašai, tik prašytume ilgesnių.

Gabyx2 (www.skaitomknygas.blogspot.com) rašė...

Tai dabar mum vėl savaitę reiks laukt iki kito įrašo? :o
Padaryk nors kartą tokią šventę ir įkelk šiandien kokį įrašą :)

Monika rašė...

šiandien nespėsiu, nes mama grįš :D bet jei jum tiktų trumpesnis, įkelčiau ankščiau ;)

kotriukou rašė...

pritariu Tiesiog Greta:)
tai gal šiandien įkelsi?:/
laukiu nesulaukiu:D/
o apie pirkinius iš kart pagalvojau apie Louis:D

Gabyx2 (www.skaitomknygas.blogspot.com) rašė...

Tai ir šitas buvo gan trumpas, bet skaitytojam pakako jo. Manau, kad jeigu tu keltum įrašus dažniau, jie galėtų būtų trumpesni, ir niekas nebevarytų ant tavo neaktyvumo . :)

erika rašė...

Kuo ilgesni irasai tuo keriau, nes nuostabiai rasai ir labai idomu

Anonimiškas rašė...

Sveika, kada pagaliau sulauksim kito iraso? ;))

Anonimiškas rašė...

As manau, kad trumpesni irasai butu geriau tada, jai dazniau juos keltum. (pvz 2 kartus i savaite ) Tokiu atveju manau neliktu nepasitenkinusiu zmoniu del to, kad ilgai rasai :)

Gabyx2 (www.skaitomknygas.blogspot.com) rašė...

Būtent! :D

Monika rašė...

Rytoj pasistengsiu įkelt, nes jau maždaug pusę įrašo parašiau :)bet nieko nepažadu

Klajojantis aitvaras rašė...

fee irasas nepatiko, jis zjauraj nobodus, ir monika pritariu daugiau dek irasus, nes iekas nelaukia istorijos kuira parasyti sugebetum per val o ten gi laukti kokia 2 sav. daugaiusia, did=iuojuos tavimi, nes man patinka istorijos, bet labai daug visokiu fantaziju ir nebutu dalyku, rasau tau todel, kad esu sukurusi pilna istoriu, bet au seniai, jas kuriau, todel noriu pasiulyti skirti demesi dideli i zmoes kurie reikalauja ir i istorija , siulau pagalvoti, jei pati skaitytum, mnau irgi kritikuotum rasytoje, eje siulau tau dar viena dalyka ~NEFANTAZUOK~
taigi linkiu sekmes :)
P.s. Atsiprasau uz klaidas nelabai turiu laiko jas taisyti ir rasyti taisiklingai :)

Monika rašė...

Sorry, jei įžeisiu, bet.. Nemanau, kad tu moki rašyt istorijas, nes tavo komentaras kur šimtai klaidų viską pasako. Rašau kaip moku, kam patinka - tie skaito :) Be to įrašą bent kas savaitę įkeliu, tad, prieš sakydama(-s) pamąstyk, ar nenusišneki. Dėkui :)) ir fantazijos čia NE-MA-TAU. Nebent tau visas pasaulis fantazuotas. :DD

Anonimiškas rašė...

sorry, bet manau, kad neįkėlei įrašo anksčiau, nes patingėjai, nenorėjai rašyt, (no hate, just saying:)) o tas matosi akivaizdžiai. :)

Evelina ♥ rašė...

Jūs patys logiškai pamąstykit, ar tikras rašytojas parašo knygą per du mėnesius ? Be abejo, kad ne. Kada jam yra įkvėpimas tada ir rašo, kiti knygą išleidžia ir per keletą metų. O šios istorijos rašytoja, rašo savo malonumui, tai nėra jos darbas. :)

Sima rašė...

Evelina, tai tada nesuprantu prie ko čia tikrieji rašytojai ?... Pati logiškai pamąstyk prieš komentuodama. O dėl viso kito aš sutinku.

Anonimiškas rašė...

Kūrėja, jai tu rašei "kai kurie taip nusišneka.." apie tuos kas kritikuoja tavo istoriją, tai aš tada tikrai tavimi nusivyliau. Įrašas iš tiesų buvo pats nuobodžiausias iš visų tavo įkeltų ir dar trumpas. Tokio įrašo laukti 8 dienas tikrai neapsimoka.............
Tikėkimes kitas bus kur kas įdomesnis ir ilgesnis.
O tai, kad parašei "įrašas trumpesnis, nes manau, kad ilgų daug kas neskaito" tai visiška netiesa, ir manau puikiai pati tai žinai.

Monika rašė...

Na, apie tai, kad minėjau, jog kai kas nusišneka, tai visai nesusiję su kritika. Bet neesmė. O sprendžiau, kad mažiau kas skaito, nes žinau tokią taisyklę.. bet greit įkelsiu vieną dalyką, po kurio bus viskas aišku ir bus ramu ir jokių pykčių :)

Anonimiškas rašė...

Pykčių nebus, bet kažkas apsiverkė :D

Anonimiškas rašė...

Labai patiko lauksiu dar;)