2012 m. balandžio 10 d., antradienis

dilidili

ATSIPRAŠAUUUUUU

RYT ARBA ŠIANDIEN BUS NAUJAS ĮRAŠAS, PAŽADU (O PAŽADUS TĘSIU).
KAS PAMIRŠO - PERSKAITYKIT PRAEITĄ ARBA NET VISUS. PARAŠYČIAU ŠIANDIEN, BET RYT GALI DUOTI MAN RAŠYTI biologijos kontrolinį, tad reikia truputį pasimokyt. :)) Manau suprantat mane. Ir pati noriu greičiau įmest naują.. Žodžiu iki šiandienn arba iki ryt!!

(dar 1D aukytė aš. Kas iš jūsų taip pat jų aukos? :D noriu pabendraut su jumis susijus 1D tema per fb :D parašyčiau jį žinoma į komentarus)


34 komentarai:

Just live... rašė...

aš viena iš tų ,,aukyčių" :D be to tavo istorija nuostabi!

Monika rašė...

Ačiūū:)) ir dar kart labai labai atsiprašau, kad verčiu taip ilgai laukt.. Šiomis dienomis pabandysiu du įrašus įmest. :)) kaip atsiprašymą.
P.S. pakviesk mane į fb - Monika Tokia Kažkokia :D

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Aš irgi esu toji "auka" . :D

Anonimiškas rašė...

tau sitie gejai patinka?

Monika rašė...

nestūmk + jie ne gėjai :) hateriai čia neįdomūs man. : D
P.S. taip patinka, tik pakartosiu jie ne gėjai :D
Aukos kvieskit mane į fb xD

Anonimiškas rašė...

nu nesuprantu tų žmonių, kurie ant 1D stume, jei nepatinka tai neklausykit, kam čia dar savo nuomonę kišt?!

susidomejau rašė...

ooo kas tai yra apsvieskit?

Laura rašė...

Aš tai aukų auka :DD

Go AFTER rašė...

AS AUKA IR TAI YRA OSAM!

Anonimiškas rašė...

tokia grupė bernų kurie labai faini ir gerai dainuoja!

Raimonda rašė...

aš didžioji aukų auka :D sudomino mane tavo istorija :)

Anonimiškas rašė...

I sita bloga yra keliama istorija ar yra diskutuojama apie 1D? :DDD

Anonimiškas rašė...

I sita bloga yra keliama istorija ar yra diskutuojama apie 1D? :DDD

Anonimiškas rašė...

ir tas ir tas

kotriukou rašė...

ė, Monika, kita bus istorija 1D. LAUKIU:DDDDDDD
ė, o tu tikrai pažadus tesi:D
nepykstu nieko, suprantu tave ir sėkmės gaunant 10!:D

Monika rašė...

taigi šiandien diena dar nesibaigė.. :D

Anonimiškas rašė...

................................

Viiktorija :* rašė...

Žinai
















































































ONE DIRECTIOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN




















Bleeeemba, negaliu:O Anie tooookie



















tooookieee.....






















FAJNI:*


































YYYpač ZAYN`as:PPP

Laura rašė...

Harošima ir Louis valdoooooooo :**

Anonimiškas rašė...

Kelinta tesinys? :D

Anonimiškas rašė...

Merginos ar jums nebus taip kaip J.B. fanem? :D Turiu omeni, kad jeigu pamatysit, kad ant situ jusu "dievuku" stumia pradesit ant tu zmoniu varyt, keikt. :D

P.S. Zayn. <3 :D

Laura rašė...

Tai bent jau šį mėnesį sulauksim naujo įrašo ? -.-

Anonimiškas rašė...

Man ta grupė "1D" 5 byberius primena ir tiek, bet jų balsai gražesni .

Monika rašė...

jo, sulauksit;D stengiuosi spėt šiandien parašiau jau daug, bet jau nuo pc varo:d bet stengiuos:D

Anonimiškas rašė...

Tai nebus siandien?

Monika rašė...

Nuvarė. Liko tik pabaiga,ryt pabaigsiu.:)

Monika rašė...

Nuvarė. Liko tik pabaiga,ryt pabaigsiu.:)

Indre rašė...

O pažadus aš tęsiu... Kažkaip, neatrodo...

Anonimiškas rašė...

indre-na manau ne visada gaunasi, beto ne nuo jos priklauso..

Anonimiškas rašė...

netesi tų pažadų, melagėle:) būtų smagu, kad nereikėtų vienos dalies savaitę laukt.

Monika rašė...

jum tik stūmt blmb.. kompas nėra mano nuosavas tarp kitko, jei tik čiut kas iš kart varot. Nė velnio manęs nesuprantat tik sugebat reikalaut. :)

Anonimiškas rašė...

Tesinio laukiam jau savaite, tai manau mes turim priezasti priekaistauti. :)

Anonimiškas rašė...

o mazdaug kelinta ikelsit tesini ? :)

Monika rašė...

buvo atostogos. negi neturėjau teisės ilsėtis, būt su draugais, o sėdėt prie pc ir rašyt įrašus?:) neturit teisės, nes aš irgi žmogus, ne robotas, o pateikinėti įrašus kurie neįdomūs ir tokius kuriuos reik perrašinėt tai..